Copywriting, psaní textů

Copywriting a obsahový marketing jsou tvůrčí činnosti, jejichž smyslem je tvorba poutavých a úspěšných textů, které čtenáře zaujmou a přímo jej vybízí k akci – využití vašich služeb, či koupě vašeho zboží.

Pro každou cílovou skupinu je třeba psát trošku odlišněji, vždy však srozumitelně a čtivě.
Váš web je vaší výkladní skříní, marketingovým nástrojem, generátorem zisku.
Toho však nikdy nedosáhnete, bude-li na úvodní stránce text začínat „Vítejte na našem webu. Naše firma byla založena před dvaceti roky a dnes máme…“. S takový textem díru do světa neuděláte!

PR ČLÁNKY, PPC

Kvalitní PR články jsou důležité nejen pro noviny či časopisy, ale internet. Zprostředkovává určitou komunikaci mezi vámi a veřejností. Kvalitní texty prodávají!

NÁZVY A OBALY

Název firmy nebo produktu je ještě důležitější, nežli slogan. Název firmy nebo produktu se mění mnohem hůře, nežli slogan. Vytvořit název je tedy velice zásadní krok.

NADPISY

Nadpis, nebo také titulek, je první text, který člověka upoutá. Nadpis musí být výrazný a jasný. Musí zaujmout na první dobrou. Nezajímavý nadpis dokáže spíše odradit.

PŘÍMÝ MARKETING

Přímý marketing se týká zejména vaší poštovní či emailové komunikace. Ta může být adresná či hromadná. Je nedílnou součástí copywritingu.

SLOGANY

Krátké heslo nebo také motto, které pomáhá k reprezentaci firmy nebo produktu. Slogan by měl být součást každé značky, pomáhá spotřebitelům se vrýt do paměti.

SOCIÁLNÍ SÍTĚ

V poslední době je prezentace firem a propagace výrobků či služeb na sociálních sítích velice důležitá. Proto i texty, kterými se prezentujete, musí zaujmout.

Řídím se modelem AIDA

Každý pořádný PR článek by se měl řídit osvědčeným modelem:

  • Attention – upoutat pozornost
  • Interest – vzbudit zájem o informace a produkt (bezděčná pozornost přechází v záměrnou)
  • Desire – vytvoření touhy (přání, rozhodnutí) vlastnit produkt
  • Action – výzva k akci (lidé zašlou objednávku nebo si jdou produkt koupit)


A přesně takový článek vám na míru napíšu. Nejen to, já jej dokáži také kompletně zalomit a graficky připravit do všech tiskovin, včetně grafické úpravy dle požadavků média, pro který je PR článek určen.

Zaujměte poutavým textem

Mít kvalitní a hezkou webovou prezentaci je teprve první krůček k tomu, aby webová prezentace byla pro návštěvníky zajímavá. Nesmí utéct, váš web musí upoutat a zaujmout.

Návštěvníci musí mít vaše stránky rádi, musí mít o vás povědomí a hlavně – utrácet u vás peníze. Další efekt kvalitního obsahu je také oblíbenost u vyhledávačů. Dostatek dobře napsaného textu se líbí nejen lidem!

A věřte mi, že se vynaložené investice do kvalitního textu opravdu vracejí, analýzy a statistiky to dokazují.

PR ČLÁNKY, REKLAMNÍ TEXTY

Samotný copywriting se skládá z několika částí. Jedna však stojí za bližší prozkoumání. Jsou to PR články, které se pohybují někde mezi publicistickým útvarem a reklamním textem. Cílem textů je zaujmout čtenáře, trefit se do jeho stylu, zvýšit povědomí o vaší značce či produktu a vybídnout ho k nějaké akci (nákupu, navštívení www stránek, účasti na prezentační akci apod.). Mým cílem jsou vaše vyšší zisky.

"Dobrý copywriter moc dobře ví, na kterou strunu zabrnkat u cílové skupiny, když ji chce oslovit"

Přesunout se na začátek