Copywriting a obsahový marketing jsou tvůrčí činnosti, jejichž smyslem je tvorba poutavých a úspěšných textů, které čtenáře zaujmou a přímo jej vybízí k akci – využití vašich služeb, či koupě vašeho zboží.
Pro každou cílovou skupinu je třeba psát trošku odlišněji, vždy však srozumitelně a čtivě.
Váš web je vaší výkladní skříní, marketingovým nástrojem, generátorem zisku.
Toho však nikdy nedosáhnete, bude-li na úvodní stránce text začínat „Vítejte na našem webu. Naše firma byla založena před dvaceti roky a dnes máme…“. S takový textem díru do světa neuděláte!
![](https://www.primadesign.cz/wp-content/uploads/2021/02/pr-ppc_ico.png)
PR ČLÁNKY, PPC
Kvalitní PR články jsou důležité nejen pro noviny či časopisy, ale internet. Zprostředkovává určitou komunikaci mezi vámi a veřejností. Kvalitní texty prodávají!
![](https://www.primadesign.cz/wp-content/uploads/2021/02/brand_design.png)
NÁZVY A OBALY
Název firmy nebo produktu je ještě důležitější, nežli slogan. Název firmy nebo produktu se mění mnohem hůře, nežli slogan. Vytvořit název je tedy velice zásadní krok.
![](https://www.primadesign.cz/wp-content/uploads/2021/02/150.png)
NADPISY
Nadpis, nebo také titulek, je první text, který člověka upoutá. Nadpis musí být výrazný a jasný. Musí zaujmout na první dobrou. Nezajímavý nadpis dokáže spíše odradit.
![](https://www.primadesign.cz/wp-content/uploads/2021/02/direct.png)
PŘÍMÝ MARKETING
Přímý marketing se týká zejména vaší poštovní či emailové komunikace. Ta může být adresná či hromadná. Je nedílnou součástí copywritingu.
![](https://www.primadesign.cz/wp-content/uploads/2021/02/slogan.png)
SLOGANY
Krátké heslo nebo také motto, které pomáhá k reprezentaci firmy nebo produktu. Slogan by měl být součást každé značky, pomáhá spotřebitelům se vrýt do paměti.
![](https://www.primadesign.cz/wp-content/uploads/2021/02/social.png)
SOCIÁLNÍ SÍTĚ
V poslední době je prezentace firem a propagace výrobků či služeb na sociálních sítích velice důležitá. Proto i texty, kterými se prezentujete, musí zaujmout.
Řídím se modelem AIDA
Každý pořádný PR článek by se měl řídit osvědčeným modelem:
- Attention – upoutat pozornost
- Interest – vzbudit zájem o informace a produkt (bezděčná pozornost přechází v záměrnou)
- Desire – vytvoření touhy (přání, rozhodnutí) vlastnit produkt
- Action – výzva k akci (lidé zašlou objednávku nebo si jdou produkt koupit)
A přesně takový článek vám na míru napíšu. Nejen to, já jej dokáži také kompletně zalomit a graficky připravit do všech tiskovin, včetně grafické úpravy dle požadavků média, pro který je PR článek určen.
Zaujměte poutavým textem
Mít kvalitní a hezkou webovou prezentaci je teprve první krůček k tomu, aby webová prezentace byla pro návštěvníky zajímavá. Nesmí utéct, váš web musí upoutat a zaujmout.
Návštěvníci musí mít vaše stránky rádi, musí mít o vás povědomí a hlavně – utrácet u vás peníze. Další efekt kvalitního obsahu je také oblíbenost u vyhledávačů. Dostatek dobře napsaného textu se líbí nejen lidem!
A věřte mi, že se vynaložené investice do kvalitního textu opravdu vracejí, analýzy a statistiky to dokazují.
![](https://www.primadesign.cz/wp-content/uploads/2021/02/copywriting.jpg)
PR ČLÁNKY, REKLAMNÍ TEXTY
"Dobrý copywriter moc dobře ví, na kterou strunu zabrnkat u cílové skupiny, když ji chce oslovit"