SLUŽBY

PrimaDesign

Ahoj! Jsem grafik a tvůrce webů Tomáš Bílý a pracuji pod značkou PrimaDesign. Vytvářím vizuální identity, loga, grafický a reklamní design a webdesign. Pomáhám produktům, službám a společnostem stát se srozumitelnými, zapamatovatelnými a smysluplnými.


Již přes 25 let v oboru!
  • Vizitky, PF, blahopřání
  • Letáčky, brožury, bulletiny
  • Noviny, časopisy
  • Katalogy, knihy
  • Obalový design, etikety
  • Jednoduché www stránky
  • Firemní www prezentace
  • E-shopová řešení
  • Registrace domén
  • Profesionální webhosting
  • UX/UI design
  • Loga, corporation identity
  • SEO optimalizace
  • SEM marketing, PPC kampaně
  • sociální sítě, e-marketing

FAQ – otázky & odpovědi

Pokud Vás něco zajímá, zkuste najít odpověď zde ve FAQ. Pakliže nenajdete odpověď na Váš dotaz, kontaktujte mne.

Ano, samozřejmě. Od roku 2001 vlastním živnostenské oprávnění a poctivě za svou práci vystavuji faktury. Všechny položky jsou na faktuře smysluplně rozepsány. Navíc k faktuře dokládám i výpis z ERP systému, kde jsou rozepsané jednotlivé pracovní úkony a jejich trvání.

Ne, v současnosti nejsem plátce DPH. Ale neměl by to být až tak velký problém. Oproti velkým agenturám, ale i některým freelancerům z „dražších“ krajů držím ceny poměrně nízko. Pracuji z domu, neplatím tak drahé nájemné a maximálně se snažím využívat open-source software.

Levnější nemusí nutně znamenat lepší. Ano, spousta studentů může podobné služby nabízet levněji. To ano, ale já jsem profík každým coulem. Svoji práci dělám již dlouho, pracuji rychle, ale kvalitně a za odvedenou práci ručím. 25 let v oboru dělají své. Práce mi jde pěkně od ruky a co jinému trvá hodiny, já zvládnu mnohem rychleji. Proto také mám hodinové sazby, které jsou pro klienta vždy výhodnější, nežli „úkolovky“.

Ne, nutně nemusíte platit celou částku předem. U nových klientů je vyžadována záloha z předem dohodnuté částky, zbytek doplatíte až na základě výpisu z ERP systému a odvedené práce. Pokud částka za zakázku přesahuje 30 tisíc, je možné ji rozložit až do tří splátek. V takovém případě je však nutné doplatit celou částku do 3 měsíců.

Ano. U jednotlivých služeb najdete orientační ceník za službu, ale v případě zájmu Vám bude po vyplnění tohoto formuláře zaslán kompletní ceník v PDF formátu. Většina služeb je fakturována dle skutečně odvedené práce – mám tak nastavené hodinové sazby.

Ano, obchodní podmínky a smlouva o dílo je sepsána vždy, je-li to vyžadováno či nezbytně nutné. Zvláště u nových klientů je před zahájením spolupráce zaslán vzor smlouvy o dílo k odsouhlasení a následnému podpisu.
Před zahájením projektu je požadována úhrada 30% z celkové částky projektu. Po odsouhlasení zakázky a Vaší plné spokojenosti následuje finální druhá faktura (70%). Ihned po uhrazení jsou předány licence výhradního užití.

ANO, sleva je možná. Jednotlivci, neziskové organizace, práce pro dobročinné spolky bývá zpravidla finančně výhodnější, nežli pro komerční subjekty. Stejně tak stálí a vracející se zákazníci ode mne mohou dostat bonus v podobě nižší fakturované částky oproti oficiální ceníkové ceně.

Doba potřebná k vytvoření webové stránky závisí na složitosti projektu. Jednoduché weby mohou být hotové za 2–4 týdny, zatímco komplexní stránky mohou trvat 6–12 týdnů nebo déle.
U grafických prací není odpověď až tak jednoznačná a vychází vždy z rozsahu zakázky, komunikace a počtu korektur. Nemusíte však mít žádné obavy, dohodnuté termíny dodání vždy poctivě dodržuji a se zákazníky aktivně komunikuji.

Připraveni na spolupráci?

Jsem kreativní grafik a webmaster, který umí proměnit vaše sny v digitální realitu.
Potřebujete web, který zaujme? Nebo grafiku, která oslní? Jsem tu pro vás!
Kontaktujte mě a společně vytvoříme něco, co vám vyrazí dech!