E-marketing, SEO optimalizace, SEM a PPC

Denně vznikají tisíce nových webů a jsou spuštěny stovky nových eshopů. Aby váš internetový projekt nezapadl do prachu, je třeba mu věnovat náležitou péči, vedoucí k jeho oblibě a zvyšování návštěvnosti a efektivnosti. Je důležité si uvědomit, že spuštěním nového webu nebo e-shopu to teprve začíná...

Spousta firem vynaloží nemalé finanční prostředky na perfektní webovou prezentaci, kterou pak denně navštíví dvacet možná třicet lidí. To je zbytečné plýtvání obrovským potenciálem, kterým internetové prostředí bezesporu je. Přitom lze za pomocí různých metod a postupů úspěšnost webové prezentace či eshopu rapidně pozvednout.

Věnuji se těmto formám e-marketingu:

SEO optimalizace

Dlouhodobá činnost s trvalejšími výsledky zahrnující "ON-Page" i "OFF-Page" úkony, mající vliv na lepší dohledatelnost vyhledávači.

SEM a PPC kampaně

SEM optimalizace zahrnuje přednostní výpisy, systémy PPC, kontextovou reklamu a další. Krátkodobá, ale maximálně účinná forma.

LINKBUILDING

Budování zpětných odkazů je jedna z důležitých metod SEO, často bývá nevhodně používána, proto by ji měl dělat skutečný odborník.

PR a COPYWRITING

Základem dobrého marketingu jsou bezesporu kvalitní PR články a čtivé texty, které čtenáře zaujmou a vybudí k akci. Přesně takové texty píši.

SOCIÁLNÍ SÍTĚ

Marketing a propagace na sociálních sítích patří k velmi účinným nástrojům. Věnuji se profilům na Facebooku, Instagramu, Twitteru atd.

E-MAILING

Využití emailu k marketingovým účelům je běžná a efektivní metoda, která se však musí používat citlivě a musí nabídnout přidanou hodnotu.

Vše začíná důkladnou analýzou stávajícího webu, průzkumem e-trhu a konkurence, vyprofilování „typického“ zákazníka coby cílové skupiny a odstraněním negativních vlivů ze současného webu či eshopu. 

POZOR: špatným a mezi veřejností rozšířeným mýtem je fakt, že SEO má za cíl markantní zvýšení návštěvnosti webu a tím generování zisku. Tak to ale není - snahou je přivedení návštěvníků z vaší cílové skupiny - tedy skutečně potencionální zákazníky, ne pouze "surfaře".

Ceník internetového marketingu a SEO optimalizací

Zajímá-li vás cena SEO optimalizace, vedení PPC kampaní a další služby souhrnně označované jako "INTERNETOVÝ MARKETING" , tak vás zklamu. Cena záleží na mnoha faktorech, jako je počet klíčových slov a jejich konkurence, aktuální stav Vašeho projektu, očekávaný efekt a mnoho dalších faktorů. Základní cena je stanovena hodinovou sazbou, případně lze využít následujících cenových balíčků.

SILVER
3.490,- Kč
měsíčně

statistika 1 x měsíčně

zkrácený report

4x linkbuilding

SEO optimalizace cca 8hod.

GOLD
6.900,- Kč
měsíčně

statistiky 2x měsíčně

úplný report

8x linkbuilding

5x registrace do katalogů

SEO optimalizace cca 15 hod.

PLATINUM
13.900,- Kč
měsíčně

úplný report, statistiky 2x měs.

10x linkbuilding

5x registrace do katalogů

2x PR článek + publikace

SEO optimalizace cca 20 hod.