Potřebujete web, navrhnout grafiku nebo vyrobit reklamu?
(+420) 735 839 989 info@primadesign.cz

E-marketing, SEO optimalizace, Copywriting

Spousta firem vynaloží nemalé finanční prostředky na perfektní webovou prezentaci, kterou pak denně navštíví dvacet možná třicet lidí. To je zbytečné plýtvání obrovským potenciálem, kterým internetové prostředí bezesporu je. Přitom lze za pomocí různých metod a postupů úspěšnost webové prezentace či eshopu rapidně pozvednout.

Denně vznikají tisíce nových webů a jsou spuštěny stovky nových eshopů. Aby váš internetový projekt nezapadl do prachu, je třeba mu věnovat náležitou péči, vedoucí k jeho oblibě a zvýšování návštěvnosti a efektivnosti. Nezapomeňte, že spuštěním vaší webové prezentace nebo e-shopu to teprve začíná

Vylepšením“ a přepracováním webových stránek a jejich cílenou propagací – za pomocí různých metod a postupů – dokáži zvýšit úspěšnost webové prezentace nebo prodejnost v eshopu (podrobné statistiky, internetový marketing, reklamní kampaně, SEO analýzy a optimalizace, správa PPC kampaní, copywriting, PR či sociální sítě a další…)

Věnuji se těmto formám e-marketingu:

  1. SEO optimalizace
    optimalizace „ON-PAGE“ – nezbytné úpravy přímo na vašem webu či eshopu
    (úpravy textů, navigace, struktury, použitelnosti, přístupnosti, obsahové části apod.)
    optimalizace „OFF-PAGE“ – úkony a optimalizace mimo web či eshop
    budování zpětných odkazů, prezentace na sociálních sítích, publikace PR článků apod.
  2. SEM marketing – PPC a jiné kampaně
    přednostní výpisy, systémy PPC (kontextová reklama), registrace do katalogů…
  3. Výměna odkazů – linkbuilding
    jedna z důležitých metod SEO – výměna odkazů s odbornými servery a partnery
  4. PR a COPYWRITING
    úspěšné a čtivé texty, PR články, diskuze, komentáře, tiskové zprávy, obsah webových stránek
  5. SOCIÁLNÍ SÍTĚ
    propagace společnosti nebo výrobku na sociálních sítích, udržování profilů apod.
  6. eMailing – reklamní emaily 
    vyžádané zasílání informací, newslettery apod.

Vše začíná důkladnou analýzou stávajícího webu, průzkumem trhu a konkurence, vyprofilování „typického“ zákazníka coby cílové skupiny a odstraněním negativních vlivů ze současného webu či eshopu (špatná sémantika, nedostatečné texty, duplicitní texty, špatná navigace apod.). Na základě důkladné analýzy se pak navrhuje další postup zvyšování efektivnosti webu.

POZOR: špatným a mezi veřejností rozšířeným mýtem je fakt, že SEO má za cíl markantní zvýšení návštěvnosti webu a tím generování zisku. Tak to ale není – snahou je přivedení návštěvníků z vaší cílové skupiny – tedy skutečně potencionální zákazníky, ne pouze „surfaře“.