Copywriting – psaní textů

Copywriting a obsahový marketing jsou tvůrčí činnosti, jejichž smyslem je tvorba poutavých a úspěšných textů, které čtenáře zaujmou a přímo jej vybízí k akci
– využití vašich služeb, či koupě vašeho zboží.

Pro každou cílovou skupinu je třeba psát trošku odlišněji, vždy však srozumitelně a čtivě.
Váš web je vaší výkladní skříní, marketingovým nástrojem, generátorem zisku.
Toho však nikdy nedosáhnete, bude-li na úvodní stránce text začínat „Vítejte na našem webu. Naše firma byla založena před dvaceti roky a dnes máme…“.
S takový textem díru do světa neuděláte!

Copywriting

ZAUJMĚTE POUTAVÝM TEXTEM

Mít kvalitní a hezkou webovou prezentaci je teprve první krůček k tomu, aby webová prezentace byla pro návštěvníky zajímavá. Nesmí utéct, váš web musí upoutat a zaujmout.

Návštěvníci musí mít vaše stránky rádi, musí mít o vás povědomí a hlavně – utrácet u vás peníze. Další efekt kvalitního obsahu je také oblíbenost u vyhledávačů. Dostatek dobře napsaného textu se líbí nejen lidem!

A věřte mi, že se vynaložené investice do kvalitního textu opravdu vracejí, analýzy a statistiky to dokazují.

PR ČLÁNKY, REKLAMNÍ TEXTY

Samotný copywriting se skládá z několika částí. Jedna však stojí za bližší prozkoumání. Jsou to PR články, které se pohybují někde mezi publicistickým útvarem a reklamním textem. Cílem textů je zaujmout čtenáře, trefit se do jeho stylu, zvýšit povědomí o vaší značce či produktu a vybídnout ho k nějaké akci (nákupu, navštívení www stránek, účasti na prezentační akci apod.). Mým cílem jsou vaše vyšší zisky.
"Dobrý copywriter moc dobře ví, na kterou strunu zabrnkat u cílové skupiny, když ji chce oslovit"
zabrnkám na strunu

řídím se modelem AIDA

Každý pořádný PR článek by se měl řídit osvědčeným modelem:
  • Attention – upoutat pozornost
  • Interest – vzbudit zájem o informace a produkt (bezděčná pozornost přechází v záměrnou)
  • Desire – vytvoření touhy (přání, rozhodnutí) vlastnit produkt
  • Action – výzva k akci (lidé zašlou objednávku nebo si jdou produkt koupit)
A přesně takový článek vám na míru napíšu. Nejen to, já jej dokáži také kompletně zalomit a graficky připravit do všech tiskovin, včetně grafické úpravy dle požadavků média, pro který je PR článek určen.